zaterdag 23 april 2011

h&m




zelf ben ik echt gek op de h&m het is mijn favorite winkel!
dus ik heb eigelijk wel wat om over te praten.

ik ben laatst weer naar de h&m geweest dit keer in hilversum.
daar heb je 2 winkels van de h&m.
dus ik kon helemaal los gaan.

de bandjes om mijn pols zijn eigelijk haarbandjes maar je kan ze ook erg leuk gebruiken als armband.
de bandjes zijn heel hading ze zijn namelijk niet zo slap maar houden je haar goed naar achter.
ze zijn er in verschilende kleuren ik heb ze in het zwart,wit,bruin en begie maar je hebt ze ook in het oranje en blauw.

bij de h&m hebben ze meer dan 1 merk dus mijn mooie ring heb ik van het merk divided
de ring is erg groot maar daardoor ook erg mooi,
zelf ben ik ook fan van grootere sieraden.
de ring is mooi rood en heeft een soort barsten in de steen.



en als laatste heb ik witte nagellak gekocht.
bij de h&m heb je achterin de winkel een klein asortiment met cosmetica waaronder veel nagellak.
ze hebben bijna alle kleuren.
omdat ik nog geen wit had in mijn colectie heb ik bij de h&m een potje gescoord.

de nagellak dekt heel erg goed
je hoeft dus niet 2 of 3 lagen op te bregen.

tot zover mijn bericht over de h&m

Geen opmerkingen:

Een reactie posten