zondag 24 april 2011

nagels lakken

het is vandaag mooi weer en daar word ik altijd vrolijk van.
en vandaag had ik zin om mijn nagels te gaan lakken.

mijn plan was/is om tijgerprint op mijn nagels te gaan maken.
ik gebruik aledrie de potjes die je hier boven ziet.

als eerste lak ik mijn nagels wit daarna heb ik er blauwe stippen op gemaakt
mijn nagels tot nu toe:
om er tijgerprint van te maken kun je het beste op de blauwe stippen nu kleine witte stipjes er op maken.

de blauwe stippen (en zometeen de witte stippen) heb ik gemaakt met een handigheidje

dit is echt heel handig.
het is een potloot met gum en daar is een naald in gestoken.
met het kopje van de naald kun je prachtige stippen maken.
--laat wel eerst wat nagellak op een blaadje druppelen,dat is makkelijker dat uit een potje vissen--

ondertussen heb ik de 2e laag van de witte stippen er op gedaan

ik moet toegeven dat het eigelijk niet op tijgerprint lijkt.
maar het geeft een apart effect, heel leuk.
ik moet ook nog wel wat schoonmaken rond mijn nagels maar dat is afwerking

als laatste kun je het beste nog een laagje doorzichtige nagellak op je nagels lakken ter bescherming.
zo kun je langer genieten van je nagellak

xxx ann

Geen opmerkingen:

Een reactie posten