zondag 1 mei 2011

nagelding

het is al wel een tijdje geleden maar ik heb zoiets handigs voor je nagels.
dus dat ga ik jullie nu even melden.

ik heb het gekregen van mijn moeder en die heeft het bij de albert hein vandaan.
ik neem het altijd mee naar school in mijn make-up tasje.
het is een nagelvijl ofzo maar het heeft ook een handig puntje er aan zitten.
met dat puntje kun je al het prut onder je nagels vandaan halen.
zodat je altijd en overal schone nagels hebt.
voor mij is het echt handig want ik ben heel erg gesteld op schone nagels.

zoals je ziet zit er ook gelijk een vijl in zodat je je nagels geen scherpe randjes kunnen krijgen.
het is een paar centimeter groot dus kan je het heel makkelijk mee nemen.
naar school of je werk

nagelvijl albert hein 1.95 euro

Geen opmerkingen:

Een reactie posten